Ορθοδοντικός Δρ. Φώτης Εξάρχου

Ο Δρ. Φώτης Β. Εξάρχου DDS, DiplOrth, MSD, MScLingOrth, PhD, PhD γεννήθηκε στην Νυρεμβέργη της Γερμανίας. Μετά την αποφοίτησή του από την Οδοντιατρική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης, υπηρέτησε την στρατιωτική του θητεία ως οδοντίατρος στη Μυτιλήνη της Λέσβου.

Ακολούθησε η μεταπτυχιακή του εκπαίδευση και ειδίκευση στην Γερμανία στα Πανεπιστήμια των Tuebingen, Greifswald και Βερολίνου έχοντας ως μέντορες διακεκριμένους καθηγητές Ορθοδοντικής και Γναθοπροσωπικής Μελέτης.

Εκτός από τον τίτλο του Ειδικού Ορθοδοντικού (Πανεπιστήμιο του Tuebingen) και του ειδικού στην αντιμετώπιση κρανιογναθικών διαταραχών & παθήσεων (Πανεπιστήμιο του Greifswald), αναγορεύθηκε δυο φορές διδάκτορας από τα Πανεπιστήμια των Tuebingen (Διατριβή στον τομέα της Ορθοδοντικής Ειδικότητας) και Charite Berlin (Διατριβή στον τομέα των Κρανιογναθικών Διαταραχών) της Γερμανίας.

H ερευνητική του δραστηριότητα τιμήθηκε ως η καλύτερη της χρονιάς 2009 με το βραβείο Alex-Motsch-Award της Γερμανικής Εταιρείας Γναθοπροσωπικής Μελέτης & Έρευνας.

Είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής ορθοδοντικός με ιατρείο στην Ελλάδα και ένας από τους ελάχιστους πανευρωπαικά που ολοκλήρωσε επιτυχώς επίσημο διεθνές διετές ακαδημαικό πρόγραμμα ειδίκευσης στην Γλωσσική Ορθοδοντική στο Πανεπιστήμιο της Βαλένθια Ισπανίας.

Από το 2006 μέχρι και σήμερα ο Δρ. Φώτης Β. Εξάρχου εργάζεται στο ιδιωτικό του ιατρείο στα Ιωάννινα, όπου παρέχει αποκλειστικά ορθοδοντικές υπηρεσίες στους ασθενείς του, με ιδιαίτερη κλινική έμφαση στον τομέα της Αισθητικής Γλωσσικής Ορθοδοντικής. Με πάνω από 350 θεραπευμένα με αυτή την σύγχρονη και απαιτητική τεχνική περιστατικά, το ιατρείο του καθίσταται μεταξύ των κορυφαίων στην παροχή αυτής της υπηρεσίας στην Ευρώπη.

O Δρ. Φώτης Εξάρχου είναι πιστοποιημένος χρήστης Invisalign από το 2001. Ανήκει στους πρώτους ιατρούς που εφήρμοσαν την συγκεκριμένη τεχνική στην Ελλάδα.

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Όροι Χρήσης

Η εταιρία «Smile Experts IKE» δύναται να τροποποιεί οποτεδήποτε την παρούσα. Η χρήση της παρούσας ή οιασδήποτε υπηρεσίας υποδηλώνει την ΑΠΟΧΟΔΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΩΝ.

Οι παρακάτω όροι είναι δεσμευτικοί. Σε περίπτωση μη αποδοχής οποιουδήποτε όρου της παρούσας, απαγορεύεται ρητώς η χρήση του παρόντος ιστότοπου.

Συναίνεση

Δια της παρούσας αποδέχεστε ότι έχετε αναγνώσει και αποδεχτεί το περιεχόμενο των σελίδων του παρόντος ιστότοπου. Επιπλέον, δεσμεύεστε όπως συμμορφώνεστε με τους κανόνες του Ελληνικού και Διεθνούς Δικαίου και ειδικά με τις διατάξει της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας.

Το www.advanceddentalclinics.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε το περιεχόμενο και οι εμφανιζόμενες εκάστοτε στον διαδικτυακό τόπο πληροφορίες να είναι ακριβείς και αληθείς, ουδεμία όμως ευθύνη φέρει για τυχόν λάθη ή ελλείψεις που οφείλονται στην πηγή αντλήσεως της πληροφορίας καθώς και για την πληρότητα και επικαιρότητα των παρεχόμενων στοιχείων. Οτιδήποτε παρέχεται στους χρήστες/επισκέπτες μέσω του Δικτυακού μας τόπου δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση, ευθέως ή εμμέσως, παρότρυνση, συμβουλή ή προτροπή για τη διενέργεια οποιασδήποτε πράξεως αλλά εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια των χρηστών/επισκεπτών να αξιολογήσουν ό,τι τους παρέχεται και να ενεργήσουν βασιζόμενοι στην ιδιωτική τους βούληση, αποκλειόμενης οποιασδήποτε δικής μας ευθύνης.

Χρήση της υπηρεσίας (Ιστοχώρου)

Απαγορεύεται η αντιγραφή, αναπαραγωγή και με κάθε τρόπο χρήση οποιασδήποτε πληροφορίας, φωτογραφίας και κάθε είδους αναρτήσεως στο www.advanceddentalclinics.gr

Απαγορεύεται η χρήση της Υπηρεσίας για την άσκηση αθέμιτων πρακτικών, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που διαμορφώνονται στην κοινωνία του INTERNET, όπως λ.χ. οι πρακτικές spamming. Απαγορεύεται η προσφορά προς εκμετάλλευση τμήματος ή συνόλου της Υπηρεσίας.

Απαγορεύεται η χρήση πληροφοριών της Υπηρεσίας για κατασκευή βάσεων δεδομένων (databases) καθώς και η αποθήκευση πληροφοριών σε βάσεις δεδομένων με σκοπό την πρόσβαση σε αυτές από οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο.

Άδεια

Η χρήση του www.advanceddentalclinics.gr δεν συνεπάγεται την παροχή και μεταβίβαση δικαιωμάτων ή αδειών χρήσης αγαθών ή/και υπηρεσιών του www.advanceddentalclinics.gr

Περιορισμός Ευθύνης

Η χρήση του www.advanceddentalclinics.gr γίνεται με δική σας ευθύνη, αποδεχόμενοι ότι οι πληροφορίες και οι υπηρεσίες προσφέρονται ως έχουν, δίχως εγγύηση ρητή ή έμμεσα δηλωμένη.

Αποκτώντας πρόσβαση σε οιοδήποτε τμήμα – υπηρεσία του www.advanceddentalclinics.gr συμφωνείτε ότι δεν θα αναδιανείμετε οποιαδήποτε πληροφορία εμπεριέχεται στις σελίδες του. Οι υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω συνδέσμων (hyperlinks) είναι ανεξάρτητες του Δικαιούχου και χρησιμοποιούνται για τη δική σας εξυπηρέτηση.

Ο Δικαιούχος δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος για οιοδήποτε κόστος ή ζημιά προκληθεί από τη χρήση υπηρεσιών στις οποίες αποκτήσατε πρόσβαση μέσω του www.advanceddentalclinics.gr και αφορούν άλλες εταιρίες.

Επιπλέον, συμφωνείτε ότι η Δικαιούχος δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οιασδήποτε φύσεως ζημία που τυχόν προκλήθηκε σχετικά με τις πληροφορίες, τις υπηρεσίες, το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που περιέχονται στο www.advanceddentalclinics.gr ή ανακτήθηκαν μέσω αυτού.

Τέλος, ο Δικαιούχος www.advanceddentalclinics.gr δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί από την ενημέρωση που προσφέρει.

Downloads

Τα προγράμματα που περιέχονται στην ενότητα αυτή, και είναι ελεύθερα για χρήση, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία των δημιουργών τους και δεν μπορούν να αναπαραχθούν παρά μόνο με γραπτή συγκατάθεσή τους. Τόσο οι δημιουργοί όσο και ο κόμβος δεν φέρουν ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια, η καταστροφή εξοπλισμού ή απώλεια κέρδους ή άλλη άμεση ή τυχαία βλάβη προκληθεί από την εγκατάστασή τους.

Σας προτείνουμε να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων που υπάρχουν στο σκληρό σας δίσκο πριν την χρησιμοποίησή τους. τα προγράμματα αυτά δεν είναι ελεγμένα από τους υπεύθυνους του κόμβου και κατά συνέπεια δεν μπορούμε να σας εγγυηθούμε την ασφάλεια, ακρίβεια και αποτελεσματικότητά τους.

Newsletters

Για την εγγραφή του επισκέπτη/χρήστη στις λίστες παραληπτών (mailing lists) των Ενημερωτικών Δελτίων (newsletters) του www.advanceddentalclinics.gr ζητούνται τα εξής στοιχεία:

Ονοματεπώνυμο / Επωνυμία Επιχείρησης – E-mail και Τηλέφωνο Επικοινωνίας. Το www.advanceddentalclinics.gr μπορεί να διατηρεί αρχείο με τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των παραληπτών για την αποστολή και άλλων μηνυμάτων ενημερωτικού ή οικονομικού χαρακτήρα πέρα από τα Newsletters εκτός αν ο παραλήπτης δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο.

Για την εγγραφή μπορεί να ζητούνται και τα εξής στοιχεία: Ονοματεπώνυμο/Επωνυμία Επιχείρησης – Διεύθυνση/Έδρα – ΤΚ – Τηλέφωνο – Πόλη – Χώρα.

Τα στοιχεία αυτά ουδέποτε γνωστοποιούνται σε τρίτους. Το www.advanceddentalclinics.gr διατηρεί αρχείο με τα ανωτέρω στοιχεία και μπορεί να αποστέλλει στους χρήστες μηνύματα ενημερωτικού και οικονομικού χαρακτήρα εκτός εάν οι τελευταίοι δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο.

Αποζημίωση

Ρητώς δηλώνεται από τους χρήστες ότι για οποιαδήποτε ζημία προκαλέσουν στο www.advanceddentalclinics.gr με τη συμπεριφορά τους θα είναι υπόχρεοι σε καταβολή αποζημίωσης ή οιασδήποτε άλλης δαπάνης.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

Οποιοσδήποτε αντιγράψει ή αναπαράγει καθοιονδήποτε τρόπο το περιεχόμενο του ιστότοπου θα ευθύνεται αστικά και ποινικά έναντι της εταιρίας «MALO SMILES ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ ΙΚΕ». Το περιεχόμενο και ο σχεδιασμός του www.advanceddentalclinics.gr αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία των δημιουργών του και προστατεύεται από τους ελληνικούς και διεθνείς νόμους. Απαγορεύεται αντιγραφή του site ή μέρους αυτού ή των καθοιονδήποτε τρόπο περιεχομένων του για οιονδήποτε λόγο.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Το www.advanceddentalclinics.gr προστατεύεται με κατάλληλες μεθόδους ασφαλείας δεδομένων (Username, Password, SSL, Firewall).

Οι ενδιαφερόμενοι φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τυχόν κλοπή, απώλεια ή με οποιονδήποτε τρόπο αποκάλυψη του ως άνω κωδικού πρόσβασης και συνθηματικού και υποχρεούνται στην περίπτωση αυτή να αποκαθιστούν κάθε θετική και αποθετική ζημία του www.advanceddentalclinics.gr

Το www.advanceddentalclinics.gr δεν παρέχει καμία εγγύηση για την εμπιστευτικότητα και ασφάλεια των στοιχείων που καταχωρούνται από τους ενδιαφερόμενους. Παρόλα αυτά, όλες οι προδιαγραφές του συστήματος καθιστούν ιδιαίτερα δύσκολη οποιαδήποτε προσπάθεια κλοπής ή εν γένει παραβίασης του απορρήτου των επικοινωνιών. Σε κάθε περίπτωση το www.advanceddentalclinics.gr θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προς το σκοπό της προστασίας των στοιχείων που καταχωρούνται.

Κάθε προσπάθεια για παραβίαση της ασφάλειας του συστήματος θεωρείται παράνομη και διώκεται ποινικά και αστικά.

Το www.advanceddentalclinics.gr δε φέρει ουδεμία ευθύνη για τυχόν διακοπές ή μη διαθεσιμότητα της υπηρεσίας λόγω κακής λειτουργίας του διαδικτύου ή των ISPs ή άλλα γεγονότα πέραν του ελέγχου του.

ΑΠΟΔΟΧΗ

Η χρήση του ιστότοπου του www.advanceddentalclinics.gr προϋποθέτει ότι οι ενδιαφερόμενοι διάβασαν προσεκτικά όλους τους παραπάνω όρους και προϋποθέσεις λειτουργίας του παρόντος συστήματος και αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα αυτούς. Σε κάθε περίπτωση το www.advanceddentalclinics.gr δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν παραβίαση των όρων λειτουργίας του παρόντος site από τους χρήστες αυτού.

Όσοι καταχωρούν προσωπικά δεδομένα στη βάση δεδομένων του www.advanceddentalclinics.gr, διατηρούν όλα τα δικαιώματα «του υποκείμενου των δεδομένων», όπως αυτό ορίζεται στο κεφάλαιο Γ’ επομ. του νόμου 2472/1997 περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Αρμόδια δικαστήρια για την επίλυση τυχόν διαφορών ορίζονται τα δικαστήρια της Αθήνας. Η επεξεργασία των στοιχείων προσωπικού χαρακτήρα γίνεται σύμφωνα με το νόμο 2472/97 και ελέγχεται από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.